Poszukiwanie pomysłów na ciekawe artykuły reklamowe sprawiają, że osoby odpowiedzialne za kampanie promocyjne odwiedzają coraz więcej miejsc. Nadal aktywnie rozwija się ich współpraca z drukarniami oraz firmami związanymi z przemysłem papierniczym, od niedawna jednak na liście atrakcyjnych kontrahentów pojawia się również hurtownia AGD. Wielu osobom wydaje się, że sprzęt AGD nie może sprawdzać się jako gadżet, jest bowiem za duży i zbyt drogi, pracownicy hurtowni tego typu są jednak w stanie udowodnić niedowiarkom, że nie mają racji. Atutem upominków reklamowych jest między innymi to, że są oryginalna i właśnie na oryginalność nastawiają się firmy, które wręczają w takim charakterze małe AGD.
Owszem, niewiele przedsiębiorstw zdecydowałoby się na uczynienie gadżetu z dwumetrowej lodówki, urządzenie do gotowania jajek, bezprzewodowy czajnik turystyczny albo podręczne żelazko spełniają jednak takie zadanie z dobrym skutkiem. Sami klienci obdarowani w tak nietypowy sposób nie narzekają zresztą, a ich zadowolenie znajduje zazwyczaj odbicie w nawiązywaniu jeszcze bliższych relacji z konkretnym przedsiębiorstwem. Wizyta w hurtowni AGD w poszukiwaniu ciekawych gadżetów nie musi być więc bezowocna.